Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Andělské sdělení

Mám dar. Slyším Andělská sdělení stále víc. To znamená, že rozhodla jsem se říct, že poselství sem v případě pocitu budu chtít dát a věřím, že to někomu pomůže napořád. Je třeba říct, že poselství od Andělů, je složené z rýmů,

o to je to hezčí a vždy láskyplnější. Pro dnes chci říct, že milovat byste se měli stále víc. Je to proto, že tak si život ulehčíte, druhým napravíte, vědomí rozšíříte a vše pochopíte. Ač nyní nechápete, zkuste si říct, já mám rád sám sebe víc. Zkuste to tak udělat každý den a uvidíte, jak se Vám život promění jen. Opravdu dobro a láska a pravda je vedení, v životu plném naprosté propojení. Já cítím, že silné toto poselství je a ke komu se dostane, k životu jeho proměně nastane. Všem Vám přeji od srdce, ať splní se Vám, co přejete si nejvíce. Já cítím, že mohu skrze sebe Vám něco dát, a jsem na to hrdá, že rozhodla jsem se to zprostředkovat. Nabízím zdarma radu Vám, chcete-li se konkrétně optat. Každý máme svého Strážného Anděla, kterého můžeme se zeptat. On tu je pro nás a na otázku čeká. Tak jen ptejte se ...

Autor: Lucie Musilová | pondělí 27.9.2021 12:27 | karma článku: 13,22 | přečteno: 271x
  • Další články autora

Lucie Musilová

Andělské poselství pro čtenáře idnes pro tento čas

Vy nechtějte s druhými za nedobře být, vy chtějte vždy s druhými dobré vztahy mít. Od toho se totiž vše odvíjí. Buď zvolíte vztek a zlobu, a nebo usmíření a svobodnou dobro volbu. Není radno dobře dělat tak, aby jen vám se dobře

4.4.2022 v 18:16 | Karma: 5,23 | Přečteno: 95x | Diskuse| Miniblogy

Lucie Musilová

Andělské poselství pro čtenáře iDNES pro tento čas

Vy šťastní umíte být s tím co máte, to je blahodárné. Pokračujte v tom, co dělá vám dobře. Tak zjistíte, že ty věci, kvůli kterým se rozčilujete, nepotřebujete. A že vám za to nestojí, protože ubírají vaši energii. Pak z toho jste

22.3.2022 v 15:46 | Karma: 7,62 | Přečteno: 129x | Diskuse| Miniblogy

Lucie Musilová

Dlouho jsem nic nenapsala.

Ne proto, že bych neměla co. Ale pro to, že si tříbím myšlenky. Vyskakují jedna za druhou a netvoří ucelenost. To je však v pořádku. Cítím, že se něco děje. Něco, co v lidských srdcích probouzí dobro. A touhu znát pravdu.

31.8.2021 v 15:04 | Karma: 13,76 | Přečteno: 364x | Diskuse| Osobní

Lucie Musilová

Rada?

Dříve jsem si myslela, že na předávání rad nejsem dostatečně zkušená. Nyní to tak není. V každé fázi života jsme v určité fázi zkušenosti a když jsme si vědomi sami sebe, máme se rádi, umíme se za sebe postavit, máme správně nasta

23.7.2021 v 13:44 | Karma: 12,18 | Přečteno: 304x | Diskuse| Osobní

Lucie Musilová

Co chci říct.

Jsem nečtomil. Ne proto, že mě to nebaví, ale proto, že mě to unaví. I tak se ke mně dostane přesně to pidi čtivo, které potřebuji. Proto jsem se rozhodla psát kratší texty. Věřím, že vševypovídající. A že někdo další je jak já.

16.7.2021 v 8:08 | Karma: 16,12 | Přečteno: 418x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rusové ostřelovali Charkov, střely zasáhly obytné domy a zranily dva lidi

24. dubna 2024  8:33

Sledujeme online Rusko útočilo střelami S-300 na východoukrajinský Charkov. Poničené jsou čtyři obytné budovy a...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval nožem

23. dubna 2024  15:03,  aktualizováno  24.4 7:53

Policisté zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při incidentu se...

V březnu by ze Sněmovny vypadla TOP 09. Vyhrává ANO, posilují malé strany

24. dubna 2024  6:22,  aktualizováno  6:32

Podle nejnovějšího volebního modelu Median by se v březnu do Sněmovny dostalo pět stran a hnutí. V...

Balík pomoci pro Ukrajinu či Izrael schválil Senát USA. Zbývá už jen Bidenův podpis

24. dubna 2024  6:24

Americký Senát schválil balík s pomocí pro Ukrajinu, Izrael či Tchaj-wan v hodnotě 95 miliard...

Velvyslanectví Thajského království
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant

Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat: 34 310 - 39 458 Kč

  • Počet článků 6
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 263x
Vytvářím Andělská poselství a přeji si, ať je druhých lidí život šťastnější. Můj již je, právě díky Andělským poselstvím. Nechte se zlákat a čtěte mé příspěvky, které věřím, že udělají Váš život hezčí. S láskou Lucie a vaši Andělé.

Seznam rubrik