Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dlouho jsem nic nenapsala.

  Ne proto, že bych neměla co. Ale pro to, že si tříbím myšlenky. Vyskakují jedna za druhou a netvoří ucelenost. To je však v pořádku. Cítím, že se něco děje. Něco, co v lidských srdcích probouzí dobro. A touhu znát pravdu.

A žít ji. U někoho skrz těžší životní peripetie, u někoho zjištěním, že umí být soucitný, u někoho stále vyšším a vyšším prožíváním lásky. Každý jsme jiný, díky Bohu za to. Tak přijměme, že každá zkušenost sebehorší či sebelepší nás vždy obohatí a především k dobrému přivede.

Už vím, že nač myslím, to tvořím. A že to, nač myslím, netvoří má mysl, ale JÁ. A když se mi myšlenka nelíbí, mohu ji odmítnout. Nejprve je dobré ji ale přijmout. Třeba mi něco chce říct. V této době je složité se zastavit. Ale zkusme to. Když se zastavíme, zjistíme, že vlastně můžeme za to vše, co se nám děje, být vděčni. A spolu s vděčností přijde to dobro. Všichni ho chceme. I ten nejzarputilejší člověk. Já věřím, že každý má dobro ve svém srdci.

Autor: Lucie Musilová | úterý 31.8.2021 15:04 | karma článku: 13,76 | přečteno: 364x
  • Další články autora

Lucie Musilová

Andělské poselství pro čtenáře idnes pro tento čas

Vy nechtějte s druhými za nedobře být, vy chtějte vždy s druhými dobré vztahy mít. Od toho se totiž vše odvíjí. Buď zvolíte vztek a zlobu, a nebo usmíření a svobodnou dobro volbu. Není radno dobře dělat tak, aby jen vám se dobře

4.4.2022 v 18:16 | Karma: 5,23 | Přečteno: 95x | Diskuse| Miniblogy

Lucie Musilová

Andělské poselství pro čtenáře iDNES pro tento čas

Vy šťastní umíte být s tím co máte, to je blahodárné. Pokračujte v tom, co dělá vám dobře. Tak zjistíte, že ty věci, kvůli kterým se rozčilujete, nepotřebujete. A že vám za to nestojí, protože ubírají vaši energii. Pak z toho jste

22.3.2022 v 15:46 | Karma: 7,62 | Přečteno: 129x | Diskuse| Miniblogy

Lucie Musilová

Andělské sdělení

Mám dar. Slyším Andělská sdělení stále víc. To znamená, že rozhodla jsem se říct, že poselství sem v případě pocitu budu chtít dát a věřím, že to někomu pomůže napořád. Je třeba říct, že poselství od Andělů, je složené z rýmů,

27.9.2021 v 12:27 | Karma: 13,22 | Přečteno: 271x | Diskuse| Hobby

Lucie Musilová

Rada?

Dříve jsem si myslela, že na předávání rad nejsem dostatečně zkušená. Nyní to tak není. V každé fázi života jsme v určité fázi zkušenosti a když jsme si vědomi sami sebe, máme se rádi, umíme se za sebe postavit, máme správně nasta

23.7.2021 v 13:44 | Karma: 12,18 | Přečteno: 304x | Diskuse| Osobní

Lucie Musilová

Co chci říct.

Jsem nečtomil. Ne proto, že mě to nebaví, ale proto, že mě to unaví. I tak se ke mně dostane přesně to pidi čtivo, které potřebuji. Proto jsem se rozhodla psát kratší texty. Věřím, že vševypovídající. A že někdo další je jak já.

16.7.2021 v 8:08 | Karma: 16,12 | Přečteno: 418x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

  • Počet článků 6
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 263x
Vytvářím Andělská poselství a přeji si, ať je druhých lidí život šťastnější. Můj již je, právě díky Andělským poselstvím. Nechte se zlákat a čtěte mé příspěvky, které věřím, že udělají Váš život hezčí. S láskou Lucie a vaši Andělé.

Seznam rubrik